Kenikmatan Yang Tak Terduga




Aku hanya disebut Aboy.Pengalaman aku ini berlaku pada umur aku 15 tahun.Karang ini aku berumur 19 tahun.kejadian ini berlaku dengan seorang kawan rapat aku yang bernama Lyn.

Dalam perjalanan balik dari sekolah,aku sentiasa melihat punggung Lyn yang jalan dihadapan ku.Aku teringat tentang mata pelajaran sains yang bertajuk sex.Lama kelamahan niat yang tak ku sangkakan telah timbul dalam fikiran
aku.Nafsu ku semakin naik dan penis ku tiba-tiba menjadi keras.Aku tak tertahan lagi." Lyn, malam ini boleh tak aku belajar sama-sama dengan Lyn malam ini?''Aku mencari alasan.Hmm..oh baik juga cadangan Aboy tu..lagipun malam ini aku hanya seorang saja kat rumah.Wah..bukan main Aku gembira mendengar jawapannya.Aku rasa niat aku semakin tercapai. '

Kalau gitu,aku kan datang pada jam 8 nanti ya Lyn..aku setuju...dengan satu harapan yang tinggi..Okeylah ,aku akn, tunggu ada balasnya... Tepat jam 7.30 malam lagi aku sudah datang kerumahnya....Awal juga Aboy datanjg ini.?Lyn bertanya.Lebih awal lebih cepat kita siap..aku menjawab..tapi dalam fikiran aku ..aku mahu memenuhi hasrat aku itu..Dalam beberapa lama kami belajar aku lihat Lyn tertidur.Aku melihat seluruh tubuh badannya....Lyn hanya memakai seluar pendek yang agak longgar.Nafsuku semakin naik..tapi aku setba salah nanti Lyn akn
marah..Aku memberanikan diri.Aku mencium lehernya...LYn hanya mengoyangkan kepalanya...aku memeluknya...tapi Lyn masih tak sedarkan diri...aku semakin berani..aku angkat kepalanya dan mencium mulut dan bibirnya...tiba-tiba Lyn terjaga...dia terkejut...dan menatap waja aku ."Maafkan aku Lyn..aku tak tahan lagi,,,,aku menyapanya.Lyn hanya
diam."Tak apa Aboy..lagi pun aku juga inginkanya...jawabnya..aku semakin ghairah...aku jilat mulutnya...dan tangan aku merba-raba buah dada nya yang amat besar..Lyn mula bertindak balas.Tangannya terus aje masuk kedalam seluar aku dan memegang penis aku .Panis aku pun terus melonjak naik...Aku terus membuka bajunya,..Lyn tak memakai BD...aku jilat baranya...ahhh......ishhh..Lyn kenikmatan..aku juga rasa nikmat...aku menjilat seluruh badannya..aku terus membuka Cd nya...putih betul..aku jilat Lyn terus kegelian dan rasa seronok...dalamk beberapa minit...ahhhh...uhh......teruskan...mau keluar dah ni...Lyn bercakap...aku teruskan...jilatan dalam beberapa saat...vagina Lyn basah kuyup....aku
jilati cairannya...masin tapi sedap... Lyn terbalikkan badan aku...kini aku berada dibawah...Aku tak sangka..Lyn terus mengulum penisku Wah....bukan main syok
lagi,.....ahhh.......auhhhhh.....ohhhh....aku telalu nikmat...lyn terus

mengulum penisku.....Dalam beberapa minit aku mencapai tahap organisme
ku...ahhh..yang mau keluar dah aku ini.......Lyn
teruskan....crot...crot..croot.....air mani ku yang pertama keluar..Lyn
ter menjilat penisku .Aku baringkan lyn...Aku tak sabar lagi...aku
tuntunkan penis pelahan-lahan ke vagina Lyn...ahh...ah......issshhh..Lyn
mendesus keseronokan...aku terus memasukan penisku sampai kedalam....wah...sempit sangat lubangnya...aduhhh...pelan-pelan yang ..katanya..tapi,,nafsuku tak tahan lagi..aku terus
mencocok....lubangnya.....ahhh......ahh...Lyn terus kenikmatan........sambil aku mencocok..aku menjilat puting gunungnya....dalam sekitar 30 minit..kami sama-sama mencapai organisma.Lyn
dah nak keluar ini.....yang...ah..kat dalam saja..yang katanya..aku terasa lubang vaginanya basah dengan air ku dan juga cairan LYn...aku mengangkat penisku dan Lyn ter menjlatnya...dengan nikmat sekali....


Aku memeluknya.....Lyn..kau telah memenuhi hasrat ku selama ini...aku membisik ..kau juga...aku juga dahy lama menginginkannya...selanya..dengan satu senyuman yang lebar...kami pun sama-sama ketawa...Selepas itu aku mencari sasaran yang lain dan lebih hebat dari nya....dalam usia yang muda...

0 komentar: